miércoles, 17 de agosto de 2016

ASTRONAUTES


Cantarem i aprendrem la següent cançó:

Jo vull ser un astronauta
per poder viatjar
i conèixer tot l'univers.
Sóc petit, però eixerit,
i un coet construiré
i aviat, a l'espai aniré.

Als estels arribaré
i als planetes dormiré;
perquè arreu em durà el meu coet.
Amb quatre llaunes i un martell,
tres ampolles i un cabdell;
el meu coet construiré.

Jo vull ser un astronauta
per poder viatjar
i conèixer tot l'univers.
Sóc petit, però eixerit,
i un coet construiré
i aviat, a l'espai aniré.

Després d'observar a l'astronauta del vídeo, reflexionem sobre la roba que és necessària per a viatjar a l'espai. Haurem d’escriure el nom en cada requadro.

 
En l'espai podem trobar extraterrestres! Buscarem en internet la quantitat de formes que tenen per a així poder treballar el vocabulari del cos amb els xiquets i xiquetes. Després els donarem diferents parts del cos perquè les pinten i formen el seu propi extraterreste en una cartolina. Hauran de mostrar el seu extraterreste als seus companys, comptar-los quantes parts del cos tenen i quin nom li han posat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario